מינוציקלין

דיון מתוך פורום  רפואת אסתטיקה ועור

24/08/2005 | 13:34 | מאת: מיכל כהן

שלום, אני בת 35, עם עבר "עשיר" של אקנה, מגיל 11 לערך. אני סובלת מאקנה יחסית קשה. מדובר בפצעים גדולים, בדרכ שלושה ראשים מחוברים יחד, בדר"כ לא יוצא ראש לפצע והפצע הוא פנימי וגדול מאוד. ראוקוטן אינו אופציה בשבילי כרגע. אני נוטלת כעת מינטציקלין במשך חודשיים וחצי. השיפור במצב הפנים הוא משמעותי ביותר. עדיין מופיעים פה ושם פצעים בודדים אבל דלקתיות הפנים ממש שככה. לאיזו תקופה, לכל היותר, משתמשים במינוציקלין? מתי מפסיקים? האם הפצעים חוזרים? לכמה זמן אוכל להישאר "נקייה" מהן הסכנות בשימוש ממושך במינוציקין? האם יש לעשות בדיקות דם של תפקודי כבד? כליות? באיזו תדירות? תודה והמשך יום נפלאת מיכל

לקריאה נוספת והעמקה
24/08/2005 | 16:00 | מאת: ד"ר אשר יהב

מינוציקלין נחשב לכדור מאוד בטוח. אין הגבלה לזמן שמותר לקחת אותו. אפשר אחרע מספר חדשים לבצע פעם אחת בדיקת דם לתפקודי כבד וכו, ואם זה תקין אז אין צורך בבדיקות נוספות. מדובר כמובן באנשים שאין להם בעיות בריאות נוספות. מינוציקלין רק מדכא את המחלה אך לא מרפא אותה ולכן הכל יכול לחזור אחרי הפסקת הטיפול.

26/08/2005 | 22:42 | מאת: שרית

מיכל שלום אני מזדהה עם כל מה שאמרת, גם אני בת 31 עם אקנה קשה לשעבר. טיפלתי עם מינוציקלין במשך תקופה, וזה חולל פלאים, אך כשהפסקתי באמת הכל חזר. הטיפול היחיד שעזר לי לאורך זמן, זה טיפול בשם "פוטותרפיה" - טיפול באמצעות אור (כחול). אני ביצעתי את זה באשדוד אצל ד"ר זאב פם במכון שנקרא "אריפם", אבל אני יודעת שיש עוד מקומות בארץ (חולון וחיפה, לפחות) שעושים טיפולים כאלו. מדובר בחצי שעה טיפול כאשר יושבים מול מכשיר עם אור חזק... לאחר עשרה טיפולים (חודשיים וחצי) הכל עובר. אצלי זה מחזיק כרגע כבר ארבעה חודשים בלי אף טיפול. אני צריכה בחודש הבא אולי טיפול אחד לטובת "אחזקה". מומלץ בחום. כדאי לך להיכנס לאתר בשם "אקנה" (תחפשי במנוע חיפוש), ושם תמצאי אינפורמציה על השיטה הזו. בהצלחה.

מנהל פורום רפואת אסתטיקה ועור