שאלה חשובה

דיון מתוך פורום  רפואת אסתטיקה ועור

21/11/2017 | 18:25 | מאת: שגב

שלום רב, ד"ר אלה אגוזי ריינמן. בחור בן 35, בעל שיער חום כהה. בשנה האחרונה "בעיקר" השיער מתחיל לאפיר, ניסיתי תכשירים רבים כדי לדחות בכמה שנים את העניין, ללא הצלחה. הכוונה היא מצאתי את הגוונים המתאימים לי, אך כולם ללא יוצא מן הכלל, הדליקו לי את הקרקפת (ובעיקר בצדדים ומאחור), כל מה שניסיתי כגון: צביעה ע"י משכה רגילה+ חמצן// "ג'וסט פור מן" או אותו הדבר של שוורצקופ -ערכה זמנית// משכה ללא אמוניה// אפילו ג'ל מיוחד שצובע באופן זמני -כאשר מורחים. כולם (חוץ מהג'ל שתוך שעה מאז המריחה מציק ומגרד!) תוך יומיים שלושה הצמיחו לי פצעונים גדולים ודלקתיים, שלאחר מכן מתייבשים ונשארים כשבועות שלמים על הקרקפת. האם גורלי נחרץ ואיני יכול לצבוע את השיער, האם הנך מכירה נושא זה? ותוכלי לסייע לי בו? והאם ישנו משהו יותר עדין שתוכלי לייעץ לי להשתמש בו, כגון בשטיפה וכדומה, כל דבר אחר, אפילו שזה לא 100%, לא משנה לי, ברצוני להסתיר את השיבה אפילו אם לא מדובר על 100%. לתשובתך ממתין ומודה מקרב לב.

02/12/2017 | 21:30 | מאת: שגב

לפי בדיקה בנושא, ידוע לי על ירידה במערכת החיסון, כך שזה ככל הנראה קשור לעניין ה-PPD שנמצא בצבע, אבדוק זאת לעומק יותר. במידה וזה אכן יהיה זה לצערי, האם ישנם ערכות/ תכשירים נטולי PPD או משהו "בסגנון" שאת מכירה, אפילו שלא יהיה קבוע, כמו מחפיפה לחפיפה, יותר עדינים ופשוטים, משהו יותר מומלץ וידידותי ,ב"המלצות רופאי עור" :) וכדומה..? כל דבר.. תודה מראש!

02/12/2017 | 23:37 | מאת: ד"ר אלה אגוזי ריינמן

שלום רגישות לצבעי שיער יכולה להיטת לppd אך יש גם חומרים נוספים כגון טולואן. אני ממליצה לך לפנות לעשות "תבחיני מטלית " סטנדרטים ולצבעי שיער דרך מרפאת עור שעוסקת בדלקת עור אלרגית ממגע . יש בביח רמבם , בילינסון , איכילוב והדסה . לאחר תוצאות התבחינים תקבל רשימה של חומרים אליהם אתה רגיש

04/12/2017 | 15:48 | מאת: שגב

היי שוב, באמת תודה רבה על תגובתך, זמנך, אבל לא מבין מדוע אף אחד לא אומר לי (כולל רופאי קופ"ח), אם ישנו צבע או מגוון או כל דבר אחר ללא ה-PPD, שיוכל לסייע לי, ואוכל להשתמש בו, אפילו ושלא יהיה מושלם. יש או אין?, אם יש מה הוא ואיך ניתן להשיגו בארץ, בחול.. כל מקום אחר..? או שמה אין דבר כזה וגורלי להאפיר מוקדם מהרגיל. שוב תודה מקרב לב!

מנהל פורום רפואת אסתטיקה ועור