נטילת סטרואידים ולייזר
דיון מתוך פורום הסרת שיער בלייזר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני עובר טיפולי לייזר כשנה וחצי, העור שלי בהיר והשערות שחורות עם צמיחה חזקה יש דילול מסוים של הצמיחה אך עדיין לא הסרה מוחלטת בגלל סיבות גנטיות כל הגברים אצלנו במשפחה די שעירים , לכן רציתי לשאול אם נטילה של סטרואידים אנבוליים לצורכי פיתוח גוף עלולים לגרום לצמיחה מסיבית ומחודשת של זקיקי שיער חדשים, גם אחרי שהם הוסרו בלייזר תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לירן בודאי שכן לקיחת טיפול סטרוידאלי יעודד צמיחת שער שגם הוסרה ויוריד משמעותית את איכות הטיפולים הלאה.לכן לא מומלץ השילוב בין השניים בהצלחה