האגודה הישראלית לנטורופתיה ועוד

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

15/04/2003 | 18:34 | מאת: דינה

שלום רב. 1.פניתי ל-144 על מנת להשיג את הטלפון של האגודה הישראלית לנטורופתיה אך לא היה להם את הטלפון שלה. תהיתי אולי אתן יודעות מה הטלפון של האגודה הישראלית לנטורופתיה? 2.רציתי לדעת היכן עובדים נטורופתים והאם יש פרנסה בתחום?האם התחום פחות פופולרי יחסית להומאופתיה?פחות פונים אליו? ידוע לי מספר רפואה שקראתי שהרפואה הקונבנציונלית מפנה יותר ומקבלת יותר את התחומים :רפואה סינית והומאופתיה. היכן עומדת הנטורופתיה? בתודה מראש , דינה.

לקריאה נוספת והעמקה
16/04/2003 | 09:40 | מאת: לילך נהרי

דינה שלום טלפון האגודה 03-6344369 לגבי שאר השאלות - לא אוכל לענות לך באופן חד משמעי, מכיוון שמעולם לא ראיתי סטטיסטיקות שנעשו לגבי איזה טיפולים משלימים הולכים יותר או פחות בישראל. אני מבינה את הצורך שלך לברר אם הלימודים, בהם את הולכת להשקיע 4 שנים והרבה מאוד כסף, יוכלו להוות קריירה. כול שאוכל לעשות הוא לאמר לך, מתוך נסיוני הדל, ומתוך חווית העולם שלי הסובייקטיבית: זה נכון שמכירים יותר את הרפואה הסינית, אך יש גם הרבה יותר תחרות בתחום זה, מכיוון שיש הרבה רופאים מערביים שעשו השלמה לרופא סיני, ואנשים מעדיפים ללכת למי שיש תואר ברפואה (שכמובן לא עושה אותם תמיד מטפלים יותר טובים) כך גם לגבי הומאופתיה. נטורופתיה זה תחום קצת אפור, לא מוגדר, לפעמים יש הרגשה שבארץ עשו ממנו בליל של תעודות. יש מקומות שנטורופתיה כוללת רפלקסולוגיה ושיאצו, הקשורים לרפואה המשלימה אך לא ספציפית לנטורופתיה. הרבה אנשים לא יודעים מה זה נטורופתיה, אך יש הרבה שלא יודעים כלום על רפואה משלימה, וכול התחום עוד בחיתוליו בארץ. אני ממליצה שכיוון זה לא ינחה אותך אלא מה שכן ינחה בבחירת הכיוון הוא מה שמושך אותך ולמה את מתחברת. היתרון בנטורופתיה הינו שאפשר, לפחות בהתחלה, לעבוד בחברת תוספי מזון. כמו כן יש אפשרות, חוץ מקליניקה, לתת הרצאות על תזונה ואורח חיים בריא, נושא שמתקבל בעניין רב אצל הרבה מהאנשים. בכול מקרה - שיהיה בהצלחה!

16/04/2003 | 14:00 | מאת: אורנה גורן גרינבלט

שלון דינה, קיימת מכללה אחת בארץ שמלמדת נטורופטיה משולבת עם רפואה סינית. כמובן שזה קצת פחות משלם בכל נושא. אני גם לא בטוחה שהרמה שלהם היא תפארת הרפואה המשלימה, בכל מקרה אני למדתי רפואה סינית ולעיתים קרובות אני משתמשת בתוספי מזון ותזונה, ושוקלת ללמוד נטורפטיה, כמה שיודעים יותר יש יותר כלי עבודה. דעתי האישית שצריך להתחיל ממשהו ולאט להתפתח. חג שמח ורק בריאות אורנה

מנהלי פורום נטורופתיה