המלצה על כדורים בהריון

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

17/02/2003 | 15:41 | מאת: כפירית

שלום, אני נמצאת בשבוע 20 להריון, עד כה נטלתי חומצה פולית וג'נטל איירון(ברזל עדין), הרופא שלי אמר כי אני יכולה להפסק עם החומצה הפולית ולעבור לכדורי מטרנה, הבעיה שלי היא עצירות, אני סובלת מהתופעה לכן אני זקוקה לכדורים שלא יחמירו אותה. האם עדיף שאקח פרנטל? או אומגה? אנא המליצו לי על הכדורים האידיאליים

לקריאה נוספת והעמקה
17/02/2003 | 16:02 | מאת: לילך נהרי

כפירית שלום אני יודעת שההצעה הגורפת היא לקחת כדורי ברזל, וזאת מכיוון שבזמן הלידה האישה מאבדת הרבה דם ולכן זה עניין מסכן חיים אם היא תגיעה ללידה עם המוגלובין נמוך מאוד. השאלה היא האם לך יש חסר ברזל? אם לא - הפסיקי לקחת. העשירי את מזונך במזונות עשירים בברזל. אם כן - אמליץ לך להמשיך לקחת ברזל עדין, וכדי לשפר את ספיגתו מומלץ לשתות אותו עם משהו חומצי או עם ויטמין C. הזכרת כי יש לך עצירות. האם זה מאז הברזל העדין או שיש לך אותה כבר שנים? אנא פרטי. אני ממליצה על מולטיויטמין פרנטל גם בזמן ההריון וגם בזמן ההנקה. מזונות מן הצומח העשירים בברזל: שמרי בירה, אותם ניתן לפזר על האוכל, שבולת שועל, ממנה ניתן לעשות דייסה, עלים ירוקים (פטרוזיליה, כוסברה,עלי מנגולד, חסה, רוקט וכו') קמח מלא, שזיפים מיובשים, שקדים , מולסה, טחינה, דוחן, גרעינים לא קלויים (דלעת וחמניות). בהצלחה!

18/02/2003 | 11:59 | מאת: רויטל ברמן

תוספת קטנה: חלק מהמאכלים העשירים בברזל שפירטה לילך הם גם מ-צ-ו-י-י-נ-י-ם לעצירות ויכולים לעזור אם כך ב - 2 המישורים: ברזל ויציאות. אני מתכוונת בעיקר לשזיפים המיובשים והשיבולת שועל (מכילה סיבים מסיסים אשר עוזרים להגברת נפח הצואה ולכן ליציאתה). מתכון נהדר להריון בשבילך: מידי בוקר הכיני לך דייסת שיבולת שועל עם שזיפים מיובשים. השרי כל בוקר 2-3 שזיפים מיובשים (שטופים) בחצי כוס מים, ובבוקר למחרת שימי אותם (יחד עם המים) בסיר קטנטן עם 2-4 כפות של שיבולת שועל (קוואקר), מעט קינמון ואם את רוצה מעט מולסה או דבש. את יכולה להוסיף חלב אורז או סויה. בשלי 2-3 דקות ואכלי. בתאבון והריון קל.

מנהלי פורום נטורופתיה