אלרגיה או סבוריאה?

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

30/12/2002 | 18:43 | מאת: ליל

שלום, אני סובלת ממשטחים בפנים של קשקשת שקיבלה גוון חום/שחור.. רופא עור טוען שמדובר בסבוריאה, ורופא אלרגיה טוען שמדובר באלרגיה. קוסמטיקאית שראתה את עור הפנים אמרה שסבוריאה המאופיינת בקשקשת בד"כ בעלת גוון אדמומי. מה דעתך?

לקריאה נוספת והעמקה
30/12/2002 | 20:04 | מאת: רויטל

כמי שסובלת מסבוריאה במשך שנים, סבוריאה הינה דלקת אדומה בעור הפנים מלווה בקשקשים קטנים ולעיתים נקודות יובש. היא מגרדת וצורבת. ולעולם לא בצבע חום שחור. עצה, אל תתפתי לקרמים לא מוכרים. השתמשי בשמנים טבעיים בלבד, כי עדיף דלקת שבסופו של דבר תעבור מאשר דלילות העור, וסימנים שיותירו בפניך משחות קורטיזון שנותנים רופאי העור.

31/12/2002 | 02:48 | מאת: רמי מור - הומאופט

שלום לך אבחנה מבדלת זה דבר העייתי במושגי העור. תסמיני מחלה רבים דומים לאחרים ומבלבלים את ההגדרות. נכון הוא כי סבוריאה מאופיינת במשטחים אדמדמים רווי קשקשת אך תמיד יש יוצאים מן הכלל. ניתן להקל עלייך בקרם טבעי המסלק את תסמיני הסבוריאה. בברכה רמי מור

31/12/2002 | 15:47 | מאת: רויטל ברמן

שלום ליל, אם 2 רופאים מומחים חלוקים בדעתם, כיצד נוכל לפתור את המחלוקת מבלי אפילו לראות אותך ???? את מאוד מוזמנת להגיע לפגישת ייעוץ ואבחון שם ייבחנו אספקטים רבים של בריאותך ואורח חיים ותנתן אבחנה או השערה נטורופתית למצב עורך. אבל בטח לא ככה. מצטערת וכל טוב.

02/01/2003 | 04:49 | מאת: רמי מור - הומאופט

שלום רב קרם צמחי יעיל למדיי המפיג את האדמומיות ומותיר עור נקי. הנה דעתו של רופא עור על עבודתי הקלינית . ***************************************************************************************************** דר' קרמר משה - רופא מומחה למחלות עור פסוריאזיס - אורטיקריה - אטופיק דרמטיטיס - סבוריאה – ויטיליגו – אקנה. עדות אישית על טיפוליו של רמי מור. אני דר' קרמר משה - מומחה למחלות עור, מכיר היטב את רמי מור (הומאופט) מתוך היכרות אישית ורפואית. מתוך מעקב אישי,שיחה ותצפיות בחולים שעברו אצלו טיפולים במחלות שצויינו לעי"ל, יכול אני להעיד על שיפור משמעותי במצבם של החולים, על אף שטיפול קונבנציונלי לא היטיב עמם. ניתן לומר שהישגיו יכולים לעניין את קהילת הרופאים שאינם מצליחים לרפא בדרך הקונבנציונלית את המחלות שצויינו לעי"ל, ויש להכיר במגבלות הרפואיות של הרופאים במצבים מסויימים. אני אישית הפניתי אליו מספר חולים אשר זכו ליחס אישי מכובד ולנסיגת הנגעים בעור במחלות אלה לשימחתם . בברכה. דר' קרמר משה.

02/01/2003 | 04:52 | מאת: רמי מור - הומאופט

שלום רב קרם צמחי יעיל למדיי המפיג את האדמומיות ומותיר עור נקי. הנה דעתו של רופא עור על עבודתי הקלינית . בטוחני כי לשם כך הגעת אל הפורום - לקבל את העיצה הטובה ביותר !!! ומגיע לכל גולש לקבל את המיטב - והנה הוא לרשותך. ***************************************************************************************************** דר' קרמר משה - רופא מומחה למחלות עור פסוריאזיס - אורטיקריה - אטופיק דרמטיטיס - סבוריאה – ויטיליגו – אקנה. עדות אישית על טיפוליו של רמי מור. אני דר' קרמר משה - מומחה למחלות עור, מכיר היטב את רמי מור (הומאופט) מתוך היכרות אישית ורפואית. מתוך מעקב אישי,שיחה ותצפיות בחולים שעברו אצלו טיפולים במחלות שצויינו לעי"ל, יכול אני להעיד על שיפור משמעותי במצבם של החולים, על אף שטיפול קונבנציונלי לא היטיב עמם. ניתן לומר שהישגיו יכולים לעניין את קהילת הרופאים שאינם מצליחים לרפא בדרך הקונבנציונלית את המחלות שצויינו לעי"ל, ויש להכיר במגבלות הרפואיות של הרופאים במצבים מסויימים. אני אישית הפניתי אליו מספר חולים אשר זכו ליחס אישי מכובד ולנסיגת הנגעים בעור במחלות אלה לשימחתם . בברכה. דר' קרמר משה.

מנהלי פורום נטורופתיה