מה דעתכם על המולטי לגבר של נטורל טץ' האוסטרלית ?

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

27/10/2002 | 14:58 | מאת: גדי

הרוקחת המליצה לי ואמרה שזה עדיף על סולגאר 75 או סולגאר 2000. המחיר 60 כמוסות 100 ש"ח. קצת יקר. מה המלצתכם ? יש שם תוספות כמו גינסנג וכד'.

לקריאה נוספת והעמקה
28/10/2002 | 09:31 | מאת: רויטל ברמן

אל תתפתה לשטויות ואל תתן לאחרים להרוויח סתם על גבך. בכלל, אני רוצה להצהיר כאן שברב התוספים שמכילים ג'ינסנג יד כמות כה קטנה שאיננה משמעותית כלל מבחינת אפקט !!! אלא רק מייקרת את המוצר (ליתק דיוק נותנת אמתלא לייקר את המוצר). על אחת כמה וכמה עם תכשירים לשימוש חיצוני המכילים ג'ינסנג (סבונים, שמפו וכו') - אין לצמח השפעה חיצונית !!! קנה את המוצרים הזולים יותר, וודא את תכולת ומינון הויטמינים והמינרלים שם בהשוואה בין מוצרים שונים וזהו. לבריאות.

01/11/2002 | 21:37 | מאת: מאי (תזונאית, נטורופתית)

אני במקרה מכירה טוב את מוצרי NATURAL TOUCH האוסטרלית, ומשלבת אותם בטיפולים ובייעוץ. דעתי היא שהמולטי לגבר (כמו גם לאישה) של החברה הזו בעל הרכב מעולה, המשלב צמחים וויטמינים במינון מתון ומאוזן, ועם זאת מכיל ריכוז טוב של נוגדי חמצון ובעיקר סלניום הנחשב לנוגד חמצון משמעותי, בעל פעילות אנטי סרטנית ואנטי ויראלית מוכחת. לעיתים מינון מתון של צמחי מרפא עדיף על מינונים גבוהים ובמיוחד עם מדובר בג'ינסנג, שממריץ את בלוטת האדרנל - אם נצרוך ג'ינסנג במינון גבוה לאורך זמן זה יכול לפגוע בבלוטת האדרנל ומערכת החיסון. הייתרון בנטורל טאץ' זה השילוב בין צמחי מרפא כגון ג'ינסנג, אסטרגלוס, ג'ינקו והסינרגיסטיות ולא המינון עושים את ההבדל. חברה מצויינת, הרכבים ייחודיים ופיקוח רוקחי ודיאטני קפדני יותר מחברות אחרות. בקיצור, מומלץ.

מנהלי פורום נטורופתיה