טיפול בדלקת בדרכי השתן בהריון !?

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

01/10/2002 | 11:33 | מאת: ונוס

אני בהריון - חודש שישי עם נטייה לדימומים קלים וצירים קלים סובלת כרגע גם מדלקת בדרכי השתן מה הדרכים המומלצות לטיפול, בהתחשב במצבי העדין שמעתי על אמבט חומץ ומיץ חמוציות - האמנם מומלץ ובאיזה מינונים? אשמח לקבל גם רעיונות נוספים תודה ויום טוב ונוס

לקריאה נוספת והעמקה
03/10/2002 | 08:37 | מאת: יואל שניאור - נטורופת

שלום! תוכלי להשתמש בכדורי חמוציות וכמובן גם אצידופילוס (ניוגורטים ביו או בכדורים....). ניתן לעבוד עם שמן עץ התה - טיטרי לשתות הרבה ולשמור על הייגינה גבוה. רק בריאות!

05/10/2002 | 20:42 | מאת: רויטל ברמן

הי ונוס, 1. 1-3 כוסות מיץ חמוציות לא ממותק (!!) מדולל (1/2 כוס חמוציות עם 1/2 כוס מים), בתוספת ויטמין C. 2. 3-4 כוסות ליום של מים עם לימון לפחות. ובכלל, שתי הרבה מים. 3. התחילי לקחת באופן קבוע, לפחות לחודשיים-שלושה הקרובים, תוסף של פרוביוטיקה (חיידקים "טובים") לפלורת-המעי. 4. הקפידי לאכול גם עלים ירוקים: פטרוזיליה, שמיר, כוסברה, ריחן, אורגנו, סלרי וכו'. רצוי מאוד אורגני/מגודל בביתך. ירקות אלה משתנים ומנקים את דרכי השתן. אבל, לא להגזים עם זה (לא לשתות מיצי פטרוזיליה מרוכזים למשל). 5. תאכלי הרבה שום, ירקות כתומים (גזר, דלעת, בטטה...) ופרות - משפיע על חומציות השתן. עלייך להמנע מ: סוכרים פשוטים, פרות הדר (בגלל ה - PH של דרכי השתן), מאלכוהול, קפאין וככל האפשר ממזונות מעובדים וכימיקלים. וחוץ מתזונה: עלייך לשמור על הגיינה ויובש של אזור הגניטליה, ללבוש תחתוני כותנה לבנה בלבד ולהמנע מבשמים ומוצרים מבושמים באזור זה, אחרי כל מגע מיני לשטוף את האזור ולהטיל שתן. זהו, הריון קל והרבה בריאות. :-)

מנהלי פורום נטורופתיה