ביו אצידופילוס

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

28/02/2006 | 22:01 | מאת: טלי

שמי טלי אני בת 25 ובתקופה האחרונה סבלתי ממספר דברים: עברתי לפני חודש ניתוח להוצאת כיס המרה עקב אבנים. בבדיקת גסטרו שעברתי נמצא אצלי חיידק ההליקובקטר שעבורו קיבלתי אנטיביוטיקה שסיימתי לפני שבוע וחצי בערך. וביום חמישי האחרון התחלתי לסבול בצריבה ולחץ בעת מתן שתן. פניתי לרופא המשפחה שכמובן מבלי לחשוב פעמיים נתן לי אנטיביוטיקה. נכנסתי לחנות טבעוסיפרתי את הסיפור הנ"ל שם הומלץ לי לקנות תוסף תזונה בשם ביו- אצידופילוס של חברת bio care ואבקה של חמוציות שיש למהול עם מים. מה דעתכם? במכבי המליצו לי על ויטמין סי מה לקנות?ואיך אני יוצאת מכל המחלות האלה?

לקריאה נוספת והעמקה
28/02/2006 | 22:45 | מאת: ירון

פרוביוטיקה היא מרכיב הכרחי לאחר טיפול אנטיביוטי . למיטב ידיעתי לחברת ביו-קר מוצרים מהיקרים בשוק . קיימים כיום תכשירים מצויינים כגון : פרוביוטיק פמינה - אלטמן , ג'רו-דופילוס -נוטרלייף לחברת סופהרב ישנם תכשירי פרוביוטיקה מצויינים . אין הכרח ליטול חמוציות כעת , כיוון שהאנטיביוטיקה תחסל את החיידק . חמוציות נוטלים בד"כ כאשר הדלקת בדרכי השתן חוזרת לעיתים תכופות או זמן קצר לאחר הקורס האנטיביוטי . חזקי עצמך באמצעות תזונה מאוזנת הפחיתי סוכרים ושמרים

טלי שלום חיידק ההליקובקטור הוא חיידק המייצר חומציות יתר, הוא מתקיים טוב בסביבה חומצית לעומת חיידקים אחרים הצריכים סביבה בסיסית, כלומר עם יצירת החומציות הוא גם מחסל חיידקים אחרים ע"מ להגדיל את שטח מחייתו. כעת כשאת בזמן לקיחת אנטיביוטיקה (אני מניח 3 סוגים), יש צורך בצריכת הפרוביוטיקה, גם בזמן לקיחת האנטיביוטיקה וגם לפחות חודשיים לאחר מכן. בנוסף בגלל החומציות שהחיידק יוצר רצוי להוסיף אנזימיי עיכול כמו פפאין או אפילו פורמולה המכילה שילוב של אנזימיי עיכול המונעים חומציות יתר, כעת גם ללא כיס המרה על אחת כמה וכמה (פנקריאטין,פפסין,בטאין) העוזרים ביין היתר לפירוק שומנים.

24/06/2013 | 20:41 | מאת: אט

האם ביו אצידופילוס מסוכן כאשר תאריך התפוגה הוא 4,2013 ?? תודה האם פעיל נא להעביר למייל דיווח תודה

מנהלי פורום נטורופתיה