פרוביוטיקה עם אנטיביוטיקה

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

19/07/2018 | 19:01 | מאת: מיכל

שלום למומחים, התחלתי כעת טיפול אנטיביוטי באוגמנטין 875 מ"ג. איזה פרוביוטיקה מומלץ לי לקחת במקביל. התחלתי עם ביו 25 של "סופהרב" וזה עושה לי הרגשה לא טובה. מעדיפה משהו עדין יותר. האם לא מספיק לאכול גביע יוגורט אחד ביום או אקטימל ? אודה לעזרתכם. בברכה, מיכל

לקריאה נוספת והעמקה

שלום מיכל, ביו 25 יכול להיות בהחלט מתאים, יכול להיות שההרגשה הלא טובה היא מסיבה אחרת , אולי מהאנטיביוטיקה שלעיתים גורמת לאי נוחות במערכת העיכול. את יכולה לנסות את ה"הביו פימייל" של "אלטמן" אם את עדיין חוששת שהביו 25 לא מתאים. חשוב לקחת פרוביוטיקה שעתיים לאחר כל כדור אנטיביוטי. ולהמשיך לפחות שבועיים מיום סיום האנטיביוטיקה. רק בריאות!

22/07/2018 | 20:02 | מאת: מיכל

כיוון שהדלקת מאד חזקה, אני מוסיפה לטיפול גם ויטמין סי (בטבליות). שאלתי היא לאיזו ארוחה מומלץ להוסיף את הויטמין - לארוחה עם האנטיביוטיקה או לארוחה עם הפרוביוטיקה. האם הויטמין מתנגש ביעילות של אחד הכדורים. אודה לתשובתך המקצועית. אגב, את הפרוביוטיקה החלפתי ליותר עדינה, וההרגשה בבטן מצויינת. ושוב תודה.

היי מיכל, לא משנה לאיזה ארוחה תוסיפי את הויטמין C , רק לא מומלץ לקחת בשעות הערב, כי הוא עלול להיות מעורר. בשמחה ורק בריאות!

מנהלי פורום נטורופתיה