זירוז החלמה מדלקת ריאות עם שמן אורגנו

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

21/05/2018 | 06:56 | מאת: אודליה

שלום, אני בת 37 ולפני כשלושה שבועות אובחנה אצלי דלקת ריאות אטיפית. הגעתי למצב קשה של אשפוז ומתן אנטיביוטיקה דרך הוריד. כרגע אני בהחלמה והתאוששות בבית, ולוקחת אנטיביוטיקה בכדורים. יש לי עוד בדיקות וצילום שצריכה לעבור לראות שאכן הכל עובד ונעלם. אני כל כך רוצה שהכל יצא תקין ולא יחזור חס וחלילה, ולכן אני מחפשת אלטרנטיביות טבעיות נוספות לטיפול הקונבנציונלי. קראתי נפלאות על שמן האורגנו ורציתי לשאול אם אכן יכול לעזור במצבי ואם בטוח לקחת על דעת עצמי?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום אודליה, יש צורך לחזק את מערכת החיסון, אורגנול הוא יכול להיות אחת מהאפשרויות. יש מקום לשלב צמחים אחרים מחזקים את מערכת החיסון ומערכת הנשימה כמו למשל, אסטרגלוס. וכמובן, שכדאי להכין פורמולה המשלבת מספר צמחים מחזקים. ובגלל שאת נוטלת אנטיביוטיקה במקביל מומלץ לצרוך פרוביוטיקה. בהצלחה והרבה בריאות!

21/05/2018 | 15:15 | מאת: אודליה

תודה על התגובה המהירה! חשוב לציין שאני מטופלת בדיקור סיני ואולי תהיה עבורי פורמולת צמחים לחיזוק. לגבי האסטרגלוס, האם בחליטה זה מספיק טוב? ולגבי השמן אורגנו, קראתי דברים מופלאים שכדאי להחזיק את זה בבית ולקחת במקרה של מחלה ממש כמו אנטיביוטיקה טבעית, או לחיזוק המערכת החיסונית. אבל דבר אחד הרתיע אותי, יכול להיות ששימוש התחלתי בשמן עלול לעורר מחלות רדומות בגוף? כי הגוף שלי חלש וממש לא מתאים לי לקחת סיכונים ולחזור שוב להיות חולה בדברים שונים. חשוב לי לדעת לפני שאתחיל שימוש בשמן. תודה!

היי, אסטרגלוס בחליטה הוא חלש, כך שתלוי מה המטרה.. אני לא יודעת למה את מתכוונת מחלות רדומות בגוף.. אבל אין סיבה לעורר מחלות.. בהצלחה ורק בריאות!

מנהלי פורום נטורופתיה