כאב פאנטום+שיקום
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב!!!! אבא שלי בן 72 אדם אשר צלול לגמרי פעיל מאד עשה כול דבר בעצמו ולבד., כמובן יש בעיות רפואיות לגילו. אבי עשה כריתת רגל מתחת לברך לפניי כ3 שבועות ולאחר כשבוע ניתוח נוסף כריתה מעל הברך. כרגע עדיין מאושפז בסורוקה (לצערי במחלקת פנימית ולא אורטופדית). מחכים לתשובות לגבי שיקום. כמה שזה קשה פיזית ונפשית אבא שלי עם מוטיבציה ורצון עז להגיע ליום שהוא יוכל ללכת שוב עם פרוטזה ולעשות סידורים לבדו!!! שתי שאלות: א: מה הם הדרכים להתגבר על כאב פאנטום? ב: מה הם שלבי השיקום עד לרגע שילך שוב עם פרוטזה? בתודה מוטי
א .תרופות לכאב נוירופתי ( למשל סימבלטה) ב. ראי: http://www.bagudat.co.il/%D7%A7%D7%91%D7%A6%D7%99%D7%9D%5C%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%95%D7%AA%20%D7%94%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%95%D7%AA/%D7%A8%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%99%20%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%A7/%D7%A9%D7%A0%D7%94%20%D7%91/%D7%A1%D7%9E%D7%A1%D7%98%D7%A8%20%D7%91/%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%AA%D7%95%D7%A4%D7%93%D7%99%D7%94%20%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%AA/%D7%A9%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9D%20%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D.PDF
וואי ממש ממש תודה על מה ששלחת לי. היתכן שברגל השניה הבריאה האדם מרגיש כאבים עזים שמקורם בכלל מהרגל (הלא קיימת) הקטועה?