טיפול בגלי הלם לדלקת בירך
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לאמי דלקת בגיד הירך ימין הומלץ ךה טיפול בגלי הלם, ברצוני לדעת מה השלכות הרפואיות של הטיפול? טופלה לפני 5 שנים ושוב הדלקת חזרה כעת, יש לציין כי היא בת 60. נוטלת קונקורד 5 מ"ג ללחץ דם. האם גלי הלם יתאימו גם לטיפול בורסיטיס - דלקת מרפק שגם סובלת מימנה?היה לפני שנה - טופל באוגמנטין וכעת שוב חזר
סליחה,ברצוני להוסיף בורסיטיס במרפק היד
שלום גלי, טיפול בגלי הלם מתאים לכל בעיות המפרקים, הגידים ואורטופדיה מרפק בורסיטיס , כתף, דורבן ודלקת כף הרגל אין שום קשר לטיפול לתרופות שאמא לוקחת. אסור לטפל בגלי הלם רק במידה ויש קוצב לב. אני מזמין אותך לייעוץ ראשוני עם אמא רק בריאות ד"ר משה פרימן (N.D ) מומחה לטיפול בגלי הלם
אין סיבוכים לטיפול אשר למרפא אםמ דובר בזיהום אין מקום לגלי הלם