טיפול בגלי הלם לדלקת בירך

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

31/03/2014 | 15:59 | מאת: גלי

שלום רב, לאמי דלקת בגיד הירך ימין הומלץ ךה טיפול בגלי הלם, ברצוני לדעת מה השלכות הרפואיות של הטיפול? טופלה לפני 5 שנים ושוב הדלקת חזרה כעת, יש לציין כי היא בת 60. נוטלת קונקורד 5 מ"ג ללחץ דם. האם גלי הלם יתאימו גם לטיפול בורסיטיס - דלקת מרפק שגם סובלת מימנה?היה לפני שנה - טופל באוגמנטין וכעת שוב חזר

לקריאה נוספת והעמקה
31/03/2014 | 16:01 | מאת: גלי

סליחה,ברצוני להוסיף בורסיטיס במרפק היד

01/04/2014 | 12:46 | מאת: ד"ר משה פרימן (N.D )

שלום גלי, טיפול בגלי הלם מתאים לכל בעיות המפרקים, הגידים ואורטופדיה מרפק בורסיטיס , כתף, דורבן ודלקת כף הרגל אין שום קשר לטיפול לתרופות שאמא לוקחת. אסור לטפל בגלי הלם רק במידה ויש קוצב לב. אני מזמין אותך לייעוץ ראשוני עם אמא רק בריאות ד"ר משה פרימן (N.D ) מומחה לטיפול בגלי הלם

02/04/2014 | 16:41 | מאת: ד"ר אסא לב-אל

אין סיבוכים לטיפול אשר למרפא אםמ דובר בזיהום אין מקום לגלי הלם

מנהל פורום אורתופדיה