כאבים במפרק

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

17/11/2013 | 14:20 | מאת: נאדר

שלום לך אדוני המכובד אני בן 37 לפני בערך שנה עברתי ניתוח ארטרוסקופיה של פקר ירך אך הניתוח לא שיפר לי את המצב ולא הרגשתי שינוי במצב עדיין מרגיש כאבים חזקים בכל התנעות .הליכה ישיבה שכיבה עליה במדרגות וגם ירידה במדרגות גם כניסה לרכב או יציאה מהרכב .אני מרגיש קליקים לאחרונה עברתי צילום ct תשובת ct ימין: תקין שמאל : ציסטות סובקונדרליות בראש הירך . הסתידויות ברקמות הרכות הלטרליות לירך שמאל . קיימת כנראה התעבות של הרקמות הרכות באיזור זה וטישטוש של המישורים השומנים שאילתי היא מה זה אומר ומה שטיפול הדרוש לזה והאם ניתוח מסוג אוסטאוטומיה עוזר לי ומרפא את האיזור הפגוע תודה מקרב לב אשמח לקבל ממך תשובה

לקריאה נוספת והעמקה
18/11/2013 | 11:55 | מאת: ד"ר אסא לב-אל

עדיף היה לו עברת בדיק מר"י של המפרק . הממצא בט"מ מצביע על כךשיש לך אוסטאוארטריטיס (שחיקת הסחוס) העדות היא עקיפה ומר"י היה נותן תשובה הרבה יותר מפורטת אוסטאוטומיה תיתכן אך צריך לדעת בדיוק היכן יש נזק לסחוס המפרקי ושוב צריך מר"י

19/11/2013 | 22:46 | מאת: ד"ר משה פרימן (N.D)

הייתי ממליץ לך על שילוב של 2 טיפולים: 1.בגלי הלם שממיסים הסתיידויות ומטפלים בכאב ודלקות. 2.טיפול נירולוגי יפאני אגב, הטיפולים מוכרים על ידי קופות החולים וחברות הביטוח כטיפולים דוחי ניתוח

מנהל פורום אורתופדיה