ריצה לאחר התגלות פריצת דיסק
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לאחר MRI הסתבר שיש לי פריצת דיסק בין C-6 ל-C 7 אני רץ תקופה ארוכה, האם מומלץ להפסיק לרוץ? האם הריצה עלולה לפגוע לי עוד יותר באזור? האם יש פעילות ספורטיבסית אחרת שיכולה לעזור לי? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יניב, במקרה כמו שלך אני ממליץ להפסיק לתקופה מסוימת את הריצה מכיוון שזעזועי הריצה מגיעים לצוואר. שנית להיכנס לתקופה של שיקום של תרגול מותאם. אני ממליץ אישית על יוגה טיפולית. ואז התחלה הדרגתית עם שימת דגש על סגנון ריצה מתאים למצבך.
אם אין לך כאב בעת הריצה אין סיבה שתפסיק