ריצה לאחר התגלות פריצת דיסק

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

03/10/2013 | 14:41 | מאת: יניב

שלום רב, לאחר MRI הסתבר שיש לי פריצת דיסק בין C-6 ל-C 7 אני רץ תקופה ארוכה, האם מומלץ להפסיק לרוץ? האם הריצה עלולה לפגוע לי עוד יותר באזור? האם יש פעילות ספורטיבסית אחרת שיכולה לעזור לי? תודה

לקריאה נוספת והעמקה
04/10/2013 | 11:00 | מאת: רועי - המרכז ליוגה טיפולית

שלום יניב, במקרה כמו שלך אני ממליץ להפסיק לתקופה מסוימת את הריצה מכיוון שזעזועי הריצה מגיעים לצוואר. שנית להיכנס לתקופה של שיקום של תרגול מותאם. אני ממליץ אישית על יוגה טיפולית. ואז התחלה הדרגתית עם שימת דגש על סגנון ריצה מתאים למצבך.

07/10/2013 | 20:09 | מאת: ד"ר אסא לב-אל

אם אין לך כאב בעת הריצה אין סיבה שתפסיק

מנהל פורום אורתופדיה