שאיבת דיסק
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני סובלת מזה 6 שנים בפריצות דיסק בl4 l5 עם הקרנה לרגל שמאל עד כדי איבוד תחושה ברגל וכאבים עזים מאוד...אני רק בת 28 וחושבת כמה יש לי לסבול עוד בעתיד הלכתי ליעוץ אצל פרופסור גיבשטיין שקבע לי תור לשאיבת דיסק...אני ממש ממש מפחדת מהתהליך הזה שלא יהיה לי נזק חמור יותר...רציתי להתיעץ האם זה כדאי ומה הסיכונים? תודה ויום טוב...
ניתוח זה עשוי להקל על התחושות (במידה ומצליח) אבל לא יפתור את שורש הבעיה. מנסיוני גיל אינו פרמטר. אנשים צעירים כמוך מגיעים אלינו עם אותן הבעיות. אני ממליץ לך לבדוק את עבודתנו בשיקום עמוד השדרה עם היוגה הטיפולית. תרגול ייחודי זה, עובד גם על שיכוך הכאב, נסיגה בהקרנות העצביות ופותר את בעיות היציבה הגורמות לבעיה. הנה לינק למידע אודות שיקום פריצת דיסק עם יוגה טיפולית: http://www.yogatipulit.co.il/66243/slipedisc רועי.
הסיכון הוא אפסי. סיכויי ההצלחה קטנים