חזרה לפעילות ספורטיבית לאחר ניתוח פריצת דיסק

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

13/04/2013 | 09:36 | מאת: אמיר

שלום אני בן 42 ולאחר פריצת דיסק קשה בגב תחתון עברתי ניתוח אנדוסקופי לכריתת הדיסק שפרץ. היום אני כחצי שנה אחרי הניתוח וחזרתי לחיי שיגרה רגילים לחלוטין. כמי שעסק כל חייו בספורט (אמנויות לחימה, אופניי הרים, ריצה) אני מעוניין לחזור לפעילות ספורטיבית. אני מבקש לדעת מה האפשרויות העומדות בפניי - מבחינת מגבלות והמלצות. תודה מראש.

לקריאה נוספת והעמקה
15/04/2013 | 11:03 | מאת: ד"ר אסא לב-אל

לדעתי אתה יכול לחזור לפעילות רגילה בשבילך לאחר תקופת הכנה שתכלול סרגל אימונים ומה שנקרא יצוב ליבה לדוגמא: http://www.youtube.com/watch?v=PI9Kvk_HMO8 ומתיחות

22/04/2013 | 07:56 | מאת: אוסתיאופט-מטפל בשלד

אישית אני מטפל בפגיעות גב למיניהן ונוכחתי שמכשיר גב BACK משפר משמעותית את איכות חייהם של אלה שסבלו קשות מכאבי גב מכל סוג. היתרון שלו שלא צריך ללכת למטפלים שונים בכל עת שכואב הגב.

26/12/2013 | 15:51 | מאת: אבי

tאמיר..אני באותו מצב כמוך..רציתי להתייעץ איתך בעניין חזרה לפעילות. תודה אבי [email protected]

מנהל פורום אורתופדיה