טניס אלבו
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני סובל מטניס אלבו כבר תקופה ארוכה, אני סובל מכאבים מהאגודל עד למרפק. אני עובד בהרכבת מוצרי ריהוט שונים. מבקש המלצה על סד אשר יקל על הכאבים ויתן למרפק מנוחה בזמן עבודה ובשאר היום. בעבר המליצו לי על סד מסוג רצועה למרפק אפיפוינט EpiPoint אשר לא עזר. תודה מראש עמית
כאב מהאגודל עד למרפק אינו ממצא אופיני ןלמרפק טניס הוא מתאים יותר למה שנקרא מחלת DEQUERVAIN .
שלום לא הסברתי את עצמי כל כך טוב 95% מהכאבים שלי הם במרפק וביד. בעבר המליצו לי על סד מסוג רצועה למרפק אפיפוינט EpiPoint אשר לא עזר. מבקש המלצה לסד בכדי לתת למרפק מנוחה. תודה מראש עמית