כאבי גב כרוניים
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! אני בן 49 וסובל מכאבי גב מגיל 20. לא הובחנה פריצת הדיסק. כרגה אני מטופל בדיקור סיני במכבי טיבעי. בעבר עזרו לי טיפולים של כירופרקט(פרטי). עכשיו כבר לא. הכאב בגב התחתון עם עכוזים בשני הצדדים(שמאל יותר).משפחתי משלמת קרוב ל1000 ש"ח כל חודש לקופה והכאב ממשיך. מה אפשר לעשות בעתיד, לאן לפנות ? אני לא יכול לזוז !
למד לישון נכון. למד לשבת נכון. כבר זה יצמצם את הכאב, שנגרם (יש לשער) בגלל שאתה מעוות ללא הרף את עמוד השדרה. http://www.youtube.com/watch?v=dEZrUEe7CvI&feature=BFa&list=HL1344628051
ממליץ לך ללמוד לטפל בעצמך עם יוגה טיפולית ולא להישאר פאסיבי מול הכאב ותלוי מטפלים. התרגול עוזר לשכך כאבים, מתקן בעיות יציבה ואפקטיבי מאוד. לי זה עוזר מאוד. אתה לא צריך להמשיך לסבול. הנה לינק שמצאתי בעניין: www.yogatipulit.co.il/66243/backache
אצל אורתופד היית?