כאבי גב כרוניים

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

22/12/2012 | 23:10 | מאת: יגאל

שלום רב! אני בן 49 וסובל מכאבי גב מגיל 20. לא הובחנה פריצת הדיסק. כרגה אני מטופל בדיקור סיני במכבי טיבעי. בעבר עזרו לי טיפולים של כירופרקט(פרטי). עכשיו כבר לא. הכאב בגב התחתון עם עכוזים בשני הצדדים(שמאל יותר).משפחתי משלמת קרוב ל1000 ש"ח כל חודש לקופה והכאב ממשיך. מה אפשר לעשות בעתיד, לאן לפנות ? אני לא יכול לזוז !

לקריאה נוספת והעמקה
24/12/2012 | 07:18 | מאת: רפי עשת - הרבה יותר מטיפול

למד לישון נכון. למד לשבת נכון. כבר זה יצמצם את הכאב, שנגרם (יש לשער) בגלל שאתה מעוות ללא הרף את עמוד השדרה. http://www.youtube.com/watch?v=dEZrUEe7CvI&feature=BFa&list=HL1344628051

24/12/2012 | 12:39 | מאת: רוני

ממליץ לך ללמוד לטפל בעצמך עם יוגה טיפולית ולא להישאר פאסיבי מול הכאב ותלוי מטפלים. התרגול עוזר לשכך כאבים, מתקן בעיות יציבה ואפקטיבי מאוד. לי זה עוזר מאוד. אתה לא צריך להמשיך לסבול. הנה לינק שמצאתי בעניין: www.yogatipulit.co.il/66243/backache

24/12/2012 | 13:15 | מאת: ד"ר אסא לב-אל

אצל אורתופד היית?

מנהל פורום אורתופדיה