החלפת מפרק ברך בגיל 52
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מדוע רופאים מסוימים לא אוהבים להחליף ברך בגיל 52? אך/איפה מקבלים דעה שניה לנושא זה?
לקריאה נוספת והעמקה
אף אורטופד לא אוהב להחליף מפרק ברך בגיל 52 וזה מן הטעם הפשוט שאורך חיי המשתל מוגבל ויש סיכוי טוב שבעוד 15 שנה תזדק לניתוח חוזר . יחד עם זה מבצעים את הניתוחים - באין ברירה אחרת- גם בגילים צעירים יותר
תודה ע המענה, נראה שאין ברירה - לפחות יהיו לי 15 שנים עם איכות חיים משופרת ואז נחליף שוב. בסך הכול רציתי לטייל ברגל עם הילדים (לא מדובר בסקי או כדור סל ...)