קרע במיניסקוס
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב.אני שחקנית כדורעף ולפני כשנה בערך קיבלתי מכה חזקה מאוד בברך ימין.מאז אני מטופלת לפרקים באטופןוטיפולי פיזיוטרפיה.לפני כחודש החלטתי שאני צריכה לבדוק יותר לעומק את הכאבים מאחר שהם לא עזבו אותי והמשיכו להציק לי.בדיקת הסי,טי הראתה קרע במיניסקוס והאורטופד שלח אותי לM.R.I.אותו ביצעתי היום.מכיוון שלא הפסקתי לשחק שאלתי היא האם אני גורמת לעצמי נזק יותר גדול.והאם כדאי לי להפסיק לשחק עד שאדע מה המשך הטיפול(הסבירו לי שאם זה באמת קרע אז רק ניתוח יעזור). תודה והמשך לילה רגוע ונעים.
כל עוד אין לך ארועים של כליאת הברך( לא ניתן לישר ישור סופי ) אין סכנה לנזק נוסף