עזרה בפענוח MRI
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לאחר צליעה ממושכת הופנתי לבדיקת אם אר איי פרקי ירך,אני בת 37,וצולעת כבר שנה וחצי בלישעברתי חבלה או מכה.עד שאגיע לרופ אשמח אם תעזור לי בפרשנות מה זה "ניתן לראות דיפורמציה של פרקי הירכים אשר נראית מעט בולטת יותר משמאל עם עדות לDDH,האצטובולום אינו מכסה את כל ראש הפמור. יש אוסטאופיטים קומנפסטורים יש לברום היפרטרופי משמאל ויש ציסטה לברלית בחלק הקדמי. המעידה על קרע.אין לראות נוזל חופשי באגן הפנינמי ,יש זקיקים שחלתים.
צורת מפרקי הירכיים אינה תקינה ( יש מה שנקרא עווג =דפורמציה) בצורה אופינית לפגיעה התפתחותית במפרק .עם שינויים משניים. סיבת הכאב היא שחיקת הסחוס המלווה את השינויים.