תוצאות M.R.I. ברך -בבקשה עזרה
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשמח לעזרה בפיענוח: החדש :נזק מניסקיאלי(עקב כאבים עזים ביותר בברך שמאל) הודגמו אותות תקינים ממח העצם ללא עדות לשברים בצקות או אוסטיאונקרוזיס. הודגם פגם זעיר בסחוס המכסה את האספק התיכון של הקונדיל הפמורלי המדיאלי המערב יותר ממחצית מעובי הסחוס המכסה את האספקט התיכון של הקונדיל הפמורלי המדיאלי בקוטר 2 מ"מ במישור הצדדי פנימי הסחוס המכסה את האספקט התיכון . (חתך קורונלי 14 סדרה 701 ) , ללא עדות לבצקת לשדית סוב-כונדראלית בסמוך הרצועות הצולבות והרצועות הקולטרליות הודגמו תקינות. סחוס הפיקה שמור המניסוקוסים בעלי מראה וגובולות שמורים המנגנון המיישר הודגם תקין . הודגם נוזל תוך פירקי בכמות קטנה, ללא עדות ליצירת ציסטה פופליטיאלית .
לא הודגםן קרע במניסקוס הודגם נזק בגודל קטן לסחוס המפרקי בצד החיצוני של הכרמיז ( קונדיל ) הפנימי של עצם הירך השמאלית
תודה על תשןבתך, האם זה מה שגורם לי לכאבים העזים????