סקי מים בפעם הראשונה וסובל מכאבים בגב התחתון
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התנסיתי בספורט המדהים הזה , ללא נסיון כלל. התנוחה הראשונית בה הרגליים כפופות על המגלשיים בזמן שהסירה מושכת קדימה ובנוסף העמידה הממושכת ( הצלחתי להשאר עומד ולא ליפול להפתעת כולם). ובכן, שרירי הגב התחתון והטוסיק כואבים מאד. רק לציין שבמשך יומיים לאחר הסקי בקושי יכולתי ללכת וכיום המצב יותר טוב אבל עדיין המצב לא חזר לקדמותו. אני חובב רכיבת אופני הרים בצורה רצינית כבר שמונה שנים. איך אפשר להשתחרר מהכאבים בבקשה?
לקריאה נוספת והעמקה
הם ישתחררו מעליהם זה לוקח כמה ימים