מה קרה לגב שלי?
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, אני בת 33, יום אחד הרגשתי קושי בקימה מישיבה ולאט לאט הגב (חוט השדרה) החל להתעקם לי ואני נראית כמו סימן שאלה. בנוסף הצטרפו כאבים ברגל הימנית התחתונה בנוסף לכאבים באזור עצם הזנב. נתנו לי ארקוקסיה אבל היתה לי אלרגיה לכדור אז החליפו לי לאטופן למשך 10 ימים כל יום שני כדורים ויש מעט הקלה אם כי הדברים עדיין לא חזרו לקדמותם ואני מרגישה כאבים בהליכה ובשכיבה. התחלתי פיזותרפיה. מה עליי לעשות? האם לבקש שוב אטופן? האם לעשות CT? אני פוחדת מהקרינה באזור זה שאולי יפגע לי בפוריות? אשמח לייעוץ.
תמונה קלאסית של פריצת דיסק. מה לעשות זה תלויבממצאי הבדיקה הגופנית. במדה שיש סימננים לפגיעה עצבית רצוי להשלים את האיבחון על ידי . CT .