חוסר יציבות
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר רציתי לשאול לגבי חוסר יציבות של מפרק (נגיד בסיס של אצבע). מה הגורמים, התסמינים (למשל אני יודע שקליקים ורעשים זה אחד מהם) והאם אפשר לשלול חוסר יציבות ולהבין שזה בעיה אחרת? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
יש מעט מפרקים בגוף שעשויים לסבול מחוסר יציבות בדרך כלל לזה אחרי פציעה ( כתף, מרפק, מפרק MP ראשון( בסיס האגודל) קרסול וברך סיבה נוספת היא גמישות יתר ( כתף בעיקר אומפרק בין הפיקה לעצם הירך ) או מבנה לא תקין שלחלקי המפרק ( כתף ברך) התבמינים הנם חריגה של חלקי המפרק ממקומם עד כדינקע שלם או תת נקע. קרקושים אינם סימן אבחנתי והם חסרי חשיבות