C5-6 אוסטאופיט קדמי בגובה יתכן לוחץ קלות על הוושט"
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב - זה כמה חודשים אני מרגיש מין גודש בגרון מתחת לגרגרת המתבטא בקושי קל לבליעת רוק והרגשה של מן "גוף זר" בגרון .בעיקר שאני מניח את הראש על כרית במיטה או מתכופף לפעמים גם בנסיעה ברכב בכביש משובש - ביצעתי מספר בדיקות שהאחרונה הייתה CT ש בוצעה בהזרקת חומר ניגודי תוך ורידי.הממצאים הינם "C5-6 אוסטאופיט קדמי בגובה יתכן לוחץ קלות על הוושט" . מה הכוונה ?? מה ניתן לעשות מכיוון שההרגשה של ה"גוף זר" בגרון ממש מפריעה לי ביום יום .
הכוונה לזיז עצם הצומח מחלק קדמי ( שנמצא אחורית לושט) של גוף חוליה צואריתחמישית או שישית ולוחץ על הושט. אם זה המצב נתן לתקנו על ידי ניתוח בו כורתים את זיז העצם