כאב בברך שמאל
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 15 ולפני שבוע התחלתי לעשות הליכה באזור מגורי כשעה כל פעם. לפני 3 ימים התחילו כאבים בצידי ברך שמאל (פנים הרגל וחוץ הרגל). קשה לי לעלות במדרגות (אני עולה כל פעם עם רגל ימין) ולעבור ממצב ישיבה לעמידה, אתמול גם בטעות סובבתי אותה קצת וזה ממש כאב. יש לי נעליי shape up של נייק שמיועדות להליכה והן נוחות לי. רציתי לשאול אם לדעתך הכאב יעבור מעצמו או שכדאי ללכת לייעוץ. (רק לציין נקודה, יש לי בעיות במפרקים [לא אובכן על ידי רופא] ויוצאים לי "קליקים" מרוב המפרקים בגוף והכתפיים שלי נפרקות הרבה, כל פעם שאני מרימה ידיים בלחץ כמו להוריד חולצה או לשכב על הגב ויידים ליד האוזניים ואני ממש צריכה להחזיר את הכתפיים למקום).
בכדי שאוכל לענות לך עלי לבדוק אותך שה כמו ללכת ליעוץ דבר אחד אני כבר יודע עליך והוא שיש לך גמישות יתר