כאבים בצוואר
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התחלתי לסבול בשבוע האחרון מכאבים חזקים בצוואר. לפני כשנה היו לי גם כן כאבים,(כנראה נגרמו מרכיבה על אופניים) בבדיקת MRI מלפני שנה כתוב: בגובה C-5 מודגם בלט דיסק דיפוזי עם לחץ על השק הדוראלי בגובה C-6_C-7 מודגם בלט דיסק שמאלי עם לחץ על השק הדוראלי וייתכן גם על השורש משמאל. חוט השדרה בעובי,מבנה ואותות תקינים,אותות תקינים ממח עצם חולייתי. בסיכום כתוב: בלט דיסק קלים כמתואר. שאלתי היא: חזרו לי הכאבים,אשר מפריעים לי גם למצוא תנוחה לשינה, מה לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
בשלב זה תרופות נגד כאב ו/או נגד דלקת