שלום שמי אורית:)אני שברתי את עצם המסרק החמישית
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שמי אורית:)אני שברתי את עצם המסרק החמישית,כמובן שכאבים חזקים אני אכן אשמח לדעת אם זה מומלץ לנסות להוזיז טיפה את השרירים בעדינות בכף הרגל תוך כדי שכיבה רק בשביל טיפה להמריץ את הדם?(לאחר ארבע ימים).אני אכן אשמח לשמוע גם אם מישהו טס עם רגל שבורה איזה טיפים או מידע כללי,בשביל להפוך את החוויה לפחות נוראית,אני בארגנטינהתולבד,רוצה הביתה תודה לכם:))
בהחלט מומלץ להניע את אצבעות כף הרגל והקרסול . מותר אף לדרוך על העקב. אםאת עומדת בפני טיסה ממשוכת ואת מעל גיל 40 שווה לשקול זריקה של קלקסן ( 40 מ"ג) לפני שאת יוצאת לדרך אפילו 8 שעות קודם לכן בכדי למנוע פקקת ורידים