דחוף דחוף
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אימי מאושפזת בצפת בעקבות נפילה שברה את הברך שבשר אלכסוני וכעת יש אפשרות לנתח או לקבע עם גבס את הרגל עד לאיחוי של העצם. באותה רגל עבקה לפני שנתיים החלפת מפרק ירך ניתוח שעבר בהצלחה, מהי המלצתך לאישה בת 62 לעבור ניתוח או לקבע בגבס? נ.ב. טיפלת באבי שנים רבות ואנו סומכים מאוד על דעתך. תודה מקרב לב.
לקריאה נוספת והעמקה
ליאת שלום רב ככל שהמטופל קשיש יותר דחוף יותר להפעיל את המפרק בהקדם ולכן עדיף לעשות ניתוח וקיבוע פנימי בתנאי כמובן שאין סיכון בריאותי מיוחד , כמו מחלת לב עם אי ספיקה או מחלה ראות כרונית. נ.ב גיל אינו סיבה להמנע מניתוח הרבה בריאות ד"ר א. לב אל