חשד לקרע במיניסקוס
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בעקבות נפיחות וכאבים בברך אבחנו אצלי דלקת עם חשד לקרע במיניסקוס. רשמו לי ארקוקסיה ויש לי תור למרפאת ברכיים ב-20.5 שאלתי: רופא אחד אמר שחשוב שאשתמש בקביים, כי עצם הדריכה על הרגל מחמירה את המצב. השני אמר שזה לא כך, כי אם יש נזק למיניסקוס הוא כבר נעשה ושום דבר לא משנה אשמח אם תוכל לייעץ לי מה לעשות. אני מעדיפה שלא להשתמש בקביים אם לא חייבים, הם מאוד מגבילים, וכמובן מעדיפה להיות ניידת ולא לשבת בבית כל היום, אבל לא הייתי רוצה לגרום לעצמי נזק תודה רבה, שרונה
אם אין לך נעילה של הברך( חוסר יכולת לישר לגמרי) אין צורך בקביים. אם יש נעילה רצוי קביים