קרע במיניסקוס?
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר אסא,תודה על תשובתך. בנוסף למיפוי ספקט עליו כתבתי לך,עשיתי גם בדיקת mri שבו נרשם:מודגם בהיקף האספקט הטיביאלי נגע ציסטי תת קורטקילי בקוטר 4 מ"מ במישור הצדדי פנימי, ללא מעורבות של המשטח הפירקי. מודגם אות חריג אלכסוני בגוף המיניסקוס המדיאלי המגיע קרוב מאוד אל המשטח הפירקי התחתון, לא ניתן לשלול בוודאות קרע. האם זה מחזק את מה שכתבת שהטיפול צריך להיות ניתוחי? דרך אגב, למה הכוונה אפשרות של לקויות נוספות מחמת גילי? האם תוכל לפרט אילו לקויות נוספות עלולות להיות? אודה לך על התייחסותך.
אכן יש סיבה טובה לעשות ניתוח ארתרוסקופי לקויות נוספות - מוקדים או אזורים של שחיקת סחוס