ממצאי צילום MRI
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
להלן תוצאות בדיקת הMRI שעשיתי בברך: "הודגמו אותות תקינים ממח העצם, ללא עדות לשברים בצקות או אוסטיאונקרוזיס . הרצועות הצולבות והרצועות הקולטרליות הודגמו תקינות . מודגם אות חריג הוריזונטלי בקרן האחורית של המניסקוס המדיאלי שאינו מערב את המשטח הפרקי התחתון ומתאים לשינויים עקב וסקולריזציה האופיינית לגילו הצעיר . המניסקוס הלטרלי מודגם תקין . המנגנון המיישר מודגם תקין . סחוס הפיקה שמור . הודגם נוזל תוך פירקי בכמות פיזיולוגית , ללא עדות ליצירת ציסטה פופליטיאלית . לסיכום: ללא ממצא חריג משמעותי . " אני משחק כדורסל עם מגן (עם טבעת סיליקון) והבנתי שכתוב כי המקרה אינו חריג אך בכל זאת יש לי כאבים חזקים בברך כאשר אני ללא המגן. מה עליי לעשות ?
הבדיקה תקינה ולכן האבחנה צריכה להעשות על ידי הבדיקה הגופנית של האורתופד