כאבים בצלעות
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר מזה חודשיים יש לי כאבים דוקרים בצידי הגב. לאחר צילום גב+US כליות ואברים פנימיים הכל יצא תקין אבל עדיין כואב ודוקר למי עלי לפנות ואיזה בדיקה לבקש? אשמח לתגובתך בהתאם.
לקריאה נוספת והעמקה
בעקרון רופא המשפחה צריך לכוון אותך על סמך הממצאים שלפניו. כאב גב יכול להגרם כתוצאה מבעיותבשלג ( עמוד שדרה ו/אוצלעות) באברים פנימיים כולל למשל כיב תרסריון, דלקת של המרירה גידול בלבלב או מפרצת של אביהעורקים ועוד ועוד . צילום רגיל אינו יעיל ויתכן ויש לעשות ט"מ שלעמוד השדרה ו/או מיפוי עצמות