התייעצות
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד''ר, הייתי אצל אורתופד בכיר בגלל בעיה שיש לי בברך כ -4 שנים. יש לי jumpers knee או כפי שאובחן במר''י קרע חלקי בגיד הפיקה. ניסיתי הרבה טיפולים שמרניים שלא הועילו לי. האורתופד אמר לי שהניתוח הזה הוא קצת בעייתי מכיוון שהתוצאות שלו לא תמיד טובות וגם שיש מספר אופציות של טיפול ניתוחי בינהן ארתרוסוקפיה או ניתוח פתוח. בבדיקה פיזיקלית הכאבים תוארו בדיוק במקום שהמר''י הראה שיש בעיה. השאלה שלי: האם כדאי ניתוח פתוח או ארתרוסקופיה? האם בכלל אחרי ניתוח שכזה אפשר לחזור לספורט תחרותי כדורעף שכולל קפיצות רבות? אני ממש לא יכול לעשות ספורט ואפילו כואב לי ביום יום מישיבה ועמידה ממושכת.
מכיון שמדובר בבעיה שהיא מחוץ לברך עדיף ניתוח פתוח שאין בו חדירה למפרק בניגוד לארתרוסקופיה שיש בה כניסה (שלא לצורך) למפרק