דלקת בגיד אכילס או טעות באבחנה
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ארקוקסיה, מתיחות אקצנטריות ומכשיר לייזר בייתי לא עזרו לי 5 חודשים לדלקת בגיד אכילס ואני קבעתי עוד שבוע 10 טיפולים בגלי הלם. העניין הוא שהאבחנה אצלי לא חד משמעית כי הכאבים הם בחצי עיגול מסביב לגיד אכילס ומגיעים לכמה מוקדים בצידי הרגל. אז אורתפוד אחד אמר דלקת בגיד אכילס, אחר אמר שזה לא, ופיזיותרפסטית אמרה לי שדלקת בגיד אכילס זה רק כאבים בגיד עצמו. השאלה היא: במידה והאבחנה אצלי שגוייה וזאת לא דלקת בגיד אכילס? האם יכול להגרם לי נזק בטיפולים בגלי הלם? והאם אני יכולה להגיד למטפלת עם גלי ההלם לטפל באזורים שכואבים לי, או שבדלקת בגיד אכילס מתמקדים רק בגיד? תודה מראש
טיפול בגלי הלם אינו מזיק ( להוציא לכיס) . זה טפשי להציע טיפול לבעיה שלא בטוח שישנה . מטפלת ראויה אינה אמורה לטפל בלי להבין מה שהיא עושה