שאלה: החלפת ברקסין באתופן
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. בתקציר, יש לי פריצת דיסק בגב שלוחצת על העצבים ומקרינה לרגל ימין, כרגע רגל ימין מנומללת מאוד, עם דרופ-פוט לא מלא.. כבר עברתי זריקה אפידורלית שעזרה לכאב אבל לא לדלקת, וכרגע נוטל ברקסין מיום שני האחרון ונכון להיום (יום שבת) אין שיפור כלל (אולי אחוזים בודדים). אני חושב שברקסין לא טוב לי ואתופן יכול לעזור לי יותר, האם יש בעיה להפסיק את הברקסין ולעבור לאתופן? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
הכאב הוא הביטוי הראשי של הדלקת. אין בעיה להחלף בין התרופות אבל לא לקחת את שתיהן בבת אחת