נימול וכאבים קלים בכף יד ימין
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, מזה שבוע אני מרגישה נימול וכאב קל בידיים. התחלתי להתאמן בחדר כושר ובסטודיו. אני עובדת הרבה עם מחשב ונייד ולכן אני חושבת שזה קשור להקלדה אבל יכול להיות שיש קשר גם לאימון בו הייתי בשבוע שעבר (TRX אימון רצועות שכללו תרגיל שהפעיל לחץ על שורש כף היד) למיטב זכרוני הנימול התחיל לפני האימון אבל מאז התגבר . עכשיו יש לי נימול וכאבים בכף יד ימין בלבד. השאלה היא האם יש מניעה להתאמן עד לבדיקת רופא שבוע הבא או שלא כדאי להפעיל לחץ על היד עד לבירור ובדיקות? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
התאמני "בשכל" המנעי ממה שמכאיב