שבר בעצם הירך אצל אישה בת 93
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, סבתי בת ה 93 אינה מתגוררת בארץ אלא בפיליפינים שברה את עצם הירך , שם החליטו על ניתוח היא סובלת מלחץ דם נמוך בדרכ ויש לה כיליה אחת אבל לרוב בריאה. פוחדת מאוד מניתוח ומסרבת, רוצה להישאר במצב הזה . רציתי לדעת מה יהיו ההשלכות של סרוב לניתוח במקרה כזה . האם יש סיכונים לעתי ד ובכלל מה המלצתכם. אין כמובן אפשרות הבאתה לארץ והיא לא מעוניינת כמובן . היא גרה שם שלוש שנים תודה
לקריאה נוספת והעמקה
סיכוי ממשי למות תוך מספר חדשים מסיבוכים.
לדעתך האם ניתוח יאריך את חייה?
השבר - סיכוי גדול שיקצר את חייה. הניתוח עשוי למנוע זאת בתנאי שיבוצע בהקדם האפשרי.