שבר באף במשחק כדורסל
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני לא יודע אם זה הפורום המתאים אבל אשאל בכל זאת. יש לי ילד בן 17 שמשחק כדורסל תחרותי בליגת נוער. לפני כחודש קיבל מכה חזקה במשחק ושבר את האף, שבר רציני (הרופאים במיון התלהבו כשראו כמה האף עקום). יישרו לו את האף ולאחר מכן הוא לא עשה פעילות גופנית במשך שבועיים וחצי (בהוראת רופאת א.א.ג). כשחזר להתאמן זה היה עם מסיכה אבל באימון פגע לו כדור באף והוא שוב דימם והתעקם מעט. נסענו שוב למיון ושם החזירו את האף שוב (קצת). יש לו עוד 10 ימים משחק מאוד חשוב והוא רוצה לשחק, אנחנו ממש לא שלמים עם זה וחוששים שאם יקבל מכה נוספת ייגרם לו נזק רציני. אשמח לעצה תודה
אכן אין זו הכתובת. נסי פורום אף אוזן גרון