כאבי גב תחתון חזקים מאוד
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,מזה חודש ואף יותר סובלת מכאבי גב תחתון זה התחיל בכאב קל ובשבועיים האחרונים הכאב החריף יד שאני לא יכולה להתכופף ואחרי הליכה ממש כואב ואפילו בזמן מנוחה בלילה,שום משכח כאבים או משחה לא עוזרים לי רנטגן שעשיתי היו שינויים ניווינים קלים שאמרו לי שזה חסר משמעות עשיתי עיסוי רפואי אך הכאב מחריף ואני כבר מתחילה לחשוש כי קראתי בכל מיני פורומים שזה יכול להיות חס וחלילה סרטן
הסיכוי שזה סרטן אם את מעל גיל 40 הוא 1% ולכן סביר יותר להניח שמדובר במחלה השכיחה מאד של נוון הדיסקות שבין החוליות
תודה אני בת 37
אני לא בת 40 אני בת 37...עשיתי זריקת וולטרן ועיסוי רפואי שמעט הקלו על הכאב וזהו אבל עדיין כואב