ניתוח ברך

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

01/11/2002 | 17:32 | מאת: לוי

אני סובל מכאבי ברכיים דו"צ למעלה מ 10 שנים. בהתחלה הרופאיים פתרו אותם כאבי גדילה. לפני שהתגייסתי הלכתי לבדיקות לאחר החמרה רצינית של הכאבים והובחנה בעיה כללית של הפיקה (PATELLO FEMORAL PAIN SYN). כשהתגייסתי לצבא הגשתי את המסמכים הרפואיים ועדיין נשלחתי לשרת כחייל קרבי. לאחר שנה וחצי בצבא והחמרה רצינית ביותר בכאביים שגורמת לבעיות שינה ותפקוד עברתי ניתוח LATERAL RELEASE. כרגע אני נמצא בשיקום לאחר ניתוח בברך אחת (אני אמור לעבור גם ברגל השניה). נכון לעכשיו הכאביים ממשיכים להתחזק והמנתח אמר שרק לאחר כ6 חודשים יהיה אפשר לדעת אם יש הקלה כלשהי. בעייתי היא שהצבא לא מכיר ממש בבעיה שלי (הרגל השניה כרגע פשוט גמורה מכאביים בגלל המאמץ לאחר הניתוח עליה). האם לא מגיע לי איזו התחשבות במצבי והורדת מאמץ לחלוטין מהברכיים??? (מצבי לא משתפר ורק נהיה יותר גרוע מיום ליום אני ממש מפחד שהכאביים יגיעו לרמה שאני כבר לא יהיה מסוגל לעמוד וללכת)... האם יש איזה שהו צדק בדברי ???

לקריאה נוספת והעמקה

הדרך להתחשב במצבך היא להוריד פרופיל, דבר שצריך להעשות באופן אוטומטי משעברת ניתוח. כשתגמור את תהליך השיקום תופנה לועדה רפואית לשם כך.

02/11/2002 | 13:24 | מאת: לוי

עברתי ועדה רפואית והפרופיל שלי ירד ל64 ל3 חודשים אני סבור שזה אינו משקף את מצבי בהתחשב שיש לי רגל אחת חלשה מאוד (אחרי ניתוח שעדיין כואבת מאוד) ועוד רגל מאוד כואבת שתעבור ניתוח בעוד שנה ו... האם הפרופיל החדש הוא בדיחה או שזאת רק דעתי?

מנהל פורום אורתופדיה