איך מבשלים עם מלח לימון?
דיון מתוך פורום תזונה קלינית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, לאחר חודשים ושנים של ניסוי וטעיה, הסתבר לי בוודאות שהגורם לסבוריאה שלי הוא רגישות לפירות הדר, וביחוד לימון (הוצאתי אותם לחלוטין מהתפריט ואחרי חודשים ניסיתי לאכול שוב, והסבוריאה חזרה תוך יומיים). אני רוצה להכין חומוס בבית (כי גם הסודה לשתיה שמוסיפים למוצר המוכן מנפח לי את הקיבה מאוד), ואי אפשר בלי לימון... בכמה מלח לימון להשתמש? אני משתמשת בכפית שלמה להמסת אבנית בקומקום, אז זו נראית לי חומצה חזקה שצריך להיזהר איתה. בתודה, דנה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דנה, לא ידועה לי הכמות. בברכה,דנה