דיאטה ללא פחמימות והשפעתה על ערכי הסוכר
דיון מתוך פורום תזונה קלינית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני נוטלת כדורים כנגד סכרת (סוג 2)ומבצעת דיאטה עשירה בחלבון ושומנים עד 5%.וללא פחמימות. למרות היותי שבוע בדיאטה זו,ערכי הסוכר מטפסים כל הזמן וכרגע עומדים על 220 בבקר.(בצום) שאלתי-האם זו תגובה תקינה? האם הגוף משתמש במאגרי האנרגיה בכבד ומשחררם לדם? הדיאטה אמורה להמשך עוד כשבועיים...האם אני לא אנזק? בתודה על תשובה מהירה- פירחי שטיין .
שלום פירחי, גם לחלבונים השפעה עקיפה על רמות הסוכר וגם לשומנים. איני יודעת בדיוק מהו הרכב הידאטה, אבל ככל הנראה הוא לא מתאים לך. איני יודעת את הסיבה המדוייקת וגם אילו תרופות את נוטלת. בשבועיים לא ייוצר נזק משמעותי, אבל כל שינוי בתרפיט עלול להוביל שלינויים ברמות הסוכר, למעלה או למטה. בברכה,דנה