שילוב,,,

דיון מתוך פורום  תזונה קלינית

27/06/2002 | 11:58 | מאת: רבקה

שלום! אני בת 52 , כ-15 שנה אני נוטלת אלטרוקסין ( 150 ליום) לתת פעולת התריס . בשנתיים האחרונות קצת התבלבלו הערכים- עברתי "צריבה" לסידור הפרעה בקצב הלב. כיום אני מאוזנת בערכים וחשה בטוב . לאחרונה קיבלתי המלצה ליטול סופר איזופלאבון סויה כתחליף להורמונים וכמוסות קיו-10,ויטמיןe,סולניום של supherb ובנתיים נוספו לי : מיקרופירין 100 וסימוביל 40 . וגם "קיבלתי"מתנה לכל החיים-פסוריאזיס בכפות הידיים והרגליים -נחשבת למקרה קל!!!!! כמו - כן שיניתי הרגלי מזון יותר פירות וירקות ,דגים (טעם החיים), עוף , הודו, אורז, ירקות מבושלים ,דגנים למינהם-שיבולת שועל לחם שיפון , גבינות עיזים-קשה למצוא עד 5% - ,גרעיני חמניה, שמן זית , מוצרי סויה וטופו . שאלותי : 1. בבקשה תערכו לי סדר בנטילת כל מה שציינתי כך שהפיק את המירב והמיטב בשינוי . 2. האם השילוב --נכון ? אשמח להתייחסות רבקה .

לקריאה נוספת והעמקה
28/06/2002 | 14:22 | מאת: עמיחי תבורי

אולי כשאי שתתיעצי עם מומחים:דיאטנים,רופאים... שיכוונו אותך. לא כל האנשים כאן יודעים לתת עצות נכונות ובריאות זכרי לא כולם רופאים אל תקבלי את העצות שניתנות לך כאן כ"תורה מסיני" מכיוון שהן סתם עצות..... אשמח מאוד אם תשמרי על בריאותך ותיצרי עימי קשר אם את רוצה דיאטנית טובה.... המספר שלי: 03-9321524 או:058-789068 נא להתקשר בשעות סבירות.... בתודה מראש עמי.

רבקה שלום! אני מתרשמת שיש לך מוטיבציה גבוהה לשנות הרגלי חיים על מנת לשפר איכות חייך וכן לשפר מצבך הבריאותי. אני בהחלט מסכימה איתך שכדאי יהיה לעשות מעט סדר בבלגן..., אך לא בטוח שאתר זה הוא המקום המתאים. אני הייתי ממליצה לך לפנות לדיאטנית קלינית (דרך קופ"ח או באופן פרטי). בפגישה אישית היא תוכל אכן להתאים את כל ההמלצות הן למצבך הבריאותי והן לאורח חייך, וזאת תוך קבלת כל הנתונים הרלוונטים ממך. לגבי ההתייחסות שקיבלת כאן מהאדון עמיחי תבורי, הוא צודק, לא כל מי שעונה הוא בר סמכא. את יכולה לזהות את מומחי האתר ע"י כך ששמם נצבע בצבע שונה וכאשר את לוחצת על שמם, את מקבלת את פרטיהם האישיים. אני מאחלת לך בריאות טובה. נועה

30/06/2002 | 11:44 | מאת: רבקה

תודה לכל המשיבים רבקה .

מנהלי פורום תזונה קלינית