בעיה ממושכת ללא פתרון או כיוון

דיון מתוך פורום  ניתוח ערמונית-פרוסטטה מוגדלת

30/03/2013 | 17:12 | מאת: רון

התחיל לי כאב באשך הימני, בטן תחתונה/מפשעה וגב תחתון. כאב לא חד במיוחד ולא משהו שאי אפשר לחיות איתו אבל מן הסתם מטריד. הכאב בא והולך וכל פעם שאני מצליח להבין מה הטריגר שלו אני לא ממש מצליח. אני יודע שבשכיבה הכי פחות מפריע לי אבל בישיבה מאוד לא נעים לי אבל גם בישיבה ובעמדה יש איזה לחץ או כאב. הכאב בא לידי ביטוי בכאב באשך הימני, בגב התחתון ולפעמים גם בבטן התחתונה. באזור המפשעה. לפעמים ממש מעל אבר המין ולפי בחלק היותר ימני של המפשעה. אני לא יודע אם אחד הדברים מקרין לאחר או זו בעיה אחרת שמקרינה לשם. הייתי אצל 3 רופאי משפחה, 2 אורולוגים ואורטופד אחד. עשיתי אולטרה סאונד רקמות רכבות, אשך ודופלר, כליות – הכל יצא תקין. אין ורקיציוליה. אין הרניה. אין אבנים בכליות עשיתי 2 בדיקות שתן שונות ובדיקה של 3 מבחנות שכללה 2 בדיקות שתן ובדיקת זרע אחת. גם שם כל הערכים על הנורמה או שליליים. האורולוג האחרון שהייתי אצלו אמר שלדעתו מדובר על דלקת בערמונית אבל שוב הבדיקות הראו לא משהו בעייתי וגם הליקוציטיקים בבדיקה הם "בודדים" מה שלא אמור להעיד על דלקת. הכאב עצמו מתעצם בעיקר בישיבה ממושכת אבל קורה גם במצבים שאני לא. האורטופד אגב עשה בדיקה ואמר כי לא נראה לו שמדובר על בעיה אורטופדית. אני כבר יותר מחמישה חודשים עם זה ואני דיי מתוסכל. רוב הזמן כמו שציינתי זה לא ממש כאב חד אלא הרגשה לא נעימה כזו ומה שעוד באמת מאוד מפריע לי זו כל הזמן הרגשת כבדות ותשישות שמלווה את זה. למישהו יש רעיון אחר? מה זה יכול להיות? העצוב זה שכל רופא מנסה כמה ניסיונות ושולח אותי לרופא הבא ואני באותו מצב שחמור מזה שאני לא מצליח לפתור את הבעיה או להקל עלייה אני אפילו לא יודע מה היה. בטן/גב/אשך וכו'. אשמח לעזרה או הכוונה כלשהי. תודה מראש.

לקריאה נוספת והעמקה

נראה שמדובר בדלקת כרונית של הערמונית . ממליץ על טיפול אנטיביוי ונגד דלקתי למשך מס חודשים ואח"כ יש לשקול טיפול בחימום מקומי .

31/03/2013 | 18:03 | מאת: רון

תודה על תשובתך. תוכל להסביר לי בקצרה על מה מדובר ולמה אתה מאמין שבזה מדובר? אם בבדיקת 3 מבחנות שעשיתי של שתן, זרע ושתן יצאה הבדיקה ללא ממצאים חריגים והליקוציטים יצאו "בודדים" עדיין זו יכולה להיות דלקת בערמונית? תודה רבה מראש.

מנהל פורום ניתוח ערמונית-פרוסטטה מוגדלת