דלקת ערמונית

דיון מתוך פורום  ניתוח ערמונית-פרוסטטה מוגדלת

30/10/2010 | 18:59 | מאת: מ

שלום דוקטור. לפני כשנתיים וחצי הופיעו לי באופן פתאומי ירידה חדה בזקפה ובכמות הזרע וכאבים הופיעו באיזור האשך השמאלי. עשיתי בדיקת אולטרא סאונד שיצאה תקינה פרט ל"הרחבה קלה של מספר ורידים בסרקטום השמאלי", בדיקת זרע תקינה פרט ל5 אחוז מורפולוגיה, בדיקת npt יצאה תקינה (600 דקות -10 זקפות - 6 תקינות ), בדיקת הורמונים בדם תקינה. אורולוג מצא לי בבדיקה רקטאלית דלקת ערמונית טופלתי במשך חודש בציפרודקס ומינוצין , אך עדין ללא שיפור. האורולוג טוען שעם הזמן הדלקת תעבור. התייעצתי עם רופא אחר שעושה עיסויים לפרוסטטה , הוא טוען שיש בעיות בתפקודה של ערמונית והטיפול שלו הוא באמצעות עיסויים ופיזיוטרפיה . מה עושים מפה ? מה לדעתך הבעיה ואיך אפשר לפתור אותה? האם כדאי לי לטפל באמצעות עיסויים או שאולי צריך עוד אנטיביוטיקה. אני עדיין עם אותה בעיה של זקפה חלשה וכמות זרע קטנה. תודה רבה לך.

לקריאה נוספת והעמקה

אינך מציין את גילך. בכל אופן דלקת כרונית בערמונית יכולה לגרום להרבה הפרעות שאתה כנראה סובל מחלקן. אך אינני יודע מה פירוש כמות זרע קטנה ? וכן הפרעות בזיקפה ? מציע לך לפנות לאורולוג ולקבל טיפול להפרעות בזיקפה . כ"כ אולי יש וריקוצלה וכן יש צורך בניתוח וקשירת הוורידים.

31/10/2010 | 16:18 | מאת: מ

אני בן 20 וההפרעות שאני מתכוון אליהם הם זקפה חלשה וכמות הזרע שיוצאת בשפיכה קטנה מאוד (יחסית למה שהיה לפני שהתחילה הבעיה הזו) מידי פעם יש כאבים באשך השמאלי , האורולוג שלי אומר שאין בעיה אורגנית ובנוגע לוריקוצלה הוא אומר שזה שום דבר והוריקוצלה שיש היא במידה קטנה ולכן לא צריך לטפל בה.

מנהל פורום ניתוח ערמונית-פרוסטטה מוגדלת