שלשול 5 ימים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 39 משלשלת כבר 5 ימים ברציפות מעל 15 פעם ביום. יומיים ראשונים לוו בחום 39.5 שלושה ימים נבאים ללא חום. שומרת על תזונה מתאימה למצב. לקחתי כבר קל בטן, לופיקאר, אימודיום ועוד תרופה שאיני זוכרת את שמה. אך שום דבר לא עזר. ביום השלישי למחלה קיבלתי אינפוזיה עם פפברין וטרבמין שקצת אוששה אותי. נלקחו בדיקות דם שיצאו תקינות. אני מותשת מהעניין ומנסה להבין איך אני יכולה לעזור לעצמי להפסיק את הסבל הזה?
חסרה לי תשובת בדיקת צואטה לפרזיטים ותרבית צואה איני יודע דבר על הרקע הבריאותי שלך והאם היית בחו"ל לאחרונה לשקול עם הרופא המטפל מתן ניסיוני של אנטיביוטיקה, למרות שבד"כ לא מומלץ