ברכיים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
זה כחודשיים אני סובלת מצריבות בברך שמאל בעיקר ממש שורף. צילום הראה ניוונים של גיל (71 גילי) וכדור נגד כאבים רוקסט לא עוזר מה אוכל לעשות ? לבטל הכאב? תודה לתשובתכם. ריקי
איני יודע אם תוכלי "לבטל" הכאב, אבל כן להפחיתו. פיזיותרפיה (כולל טייפינג)/ הידרותרפיה, חיזוק שרירים, ירידה במשקל אם יש עודף, נעליים עם סוליית אויר...כל זה יכול להקל. אם ידוע לך מה קרה לפני חודשיים שקילקל לך את איכות חייך- אולי תוכלי למצוא איך לשפר זאת. לפעמים אם כדורים וטיפולים כמו שתיארתי אינם עוזרים, זריקת קורטיזון עוזרת. לעיתים "דיקור יבש" (IMS) דרך רופא המשפחה או במרפאת כאב יכול לשפר מאוד.
לד"ר אהוד הר-שמש תודה לתשובתך בהחלט היישם . תודה וברכה ריקי.